عجیب تر از عجیب

 

اینروزها همه چیز عجیب شده این از هوا که تا دیروز طوفان بود و حالا سوزی وحشتناک می یاد.اونم از انتخابات و نماینده‌ی ما که هر وقت به مردم احتیاج داره می شه «ایرج جون ندیمی» و انتخابات هم که تمام شد می شه « حاج ابوذر ندیمی».
عجیبه همه چیز عجیبه .! عجیبتر اونه که از طرف یه سایتی براتون یه نامه عجیب غریب می یاد شما رو دعوت می کنه تو سایتشون ثبت نام کنید و ایمیل فارسی از این به بعد راحت بفرستید. و معلوم نیست ایمیلتون رو از کجا پیدا کرده و مگه قحطی آدم اومده بود که براتون نامه فدایت شوم فرستاده .یا وقتی یه ایمیل دیگه از سایت شهرتون می یاد و تو لیست گیرنده هاش یکی رو آنلاین می بینی .
خبر مرگت کلی خوشحال می شی که با یکی که فاصله اش باهات کمه حرف بزنی نگو نامرد چنان دماغت رو می خواد بسوزونه که کلی از زندگی نا امیدت کنه . آخه مگه من چکار کرده بودم . کلی تهمت و بد و بیراه نثارم کرد که چی تو چت بازی و خودت رو به جای یه دختر جا زدی و می خوای گولم بزنی . حالا من چکار کنم اسمم پ.ی.چ.که اصلا کی گفته اسم دخترونه است . عجیبه ها . نه ؟ راستی چرا موهاتو بلند کردی ؟ مگه دختری ؟ چرا ناخنات بلندن ؟ مگه دختری ؟ و ... نمی دونم چرا پسرا از این که بهشون بگن دختر بیزارن .و «بعضی» ها از این حربه برای پیشبرد منافع نمی دونم چی چی دوستانشون استفاده می کنن . عجیبه .خیلی هم عجیبه . نــــــه خیلی خیلی زیاد عجیبه

والنتاین


 

می گه : امروز والنتاینه .
می گم : خب آره .
می گه : خب براش چی خریدی ؟
می گم ندارم .
می گه : چی ؟ پول ؟ یه چیز ارزون بگیر دیگه .
می گم : کسی نیست که کادو رو تحویل بگیره .
می گه : آها .. هه هه هه ... بگیر خب .

همچین می گه بگیر انگار که داره درباره کتاب دفتر یا روزنامه حرف می زنه .!!؟؟

زن

 چند ضرب المثل از کشورهای مختلف در مورد ...

انگلیسی:

زن شری است مورد نیاز.
زن فقط یک چیز را پنهان نگاه می‌دارد آنهم چیزی است که نمی‌داند.
هلندی:
وقتی زن خوب در خانه باشد، خوشی ازدر و دیوار می ریزد.
استونی:
از خاندان ثروتمند اسب بخر و ازخانواده فقیر زن بگیر.
فرانسوی:
آنچه را زن بخواهد، خدا خواسته است.
انتخاب زن و هندوانه مشکل است.
بدون زن، مرد موجودی خشن ونخراشیده بود.
آلمانی:
کاری را که شیطان از عهده بر نیاید زن انجام می‌دهد.
وقتی زنی می‌میرد یک فقته از دنیا کم می‌شود.
کسی که زنثروتمند بگیرد آزادی خود را فروخته است.
آنکه را خدا زن داد، صبر همه داده.
گریه زن، دزدانه خندیدن است.
یونانی:
شرهای سه‌گانه عبارتند از: آتش، طوفان، زن.
برای مرد مهم نیست که زن بگیرد یا نگیرد،زیرا در هر دو صورت پشیمان خواهد شد.
گرجی‌ها:
اسلحه زن اشک اوست.
ایتالیایی:
اگر زن گناه کرد، شوهرش معصوم نیست.
زناشویی راستایش کن اما زن نگیر.
زن و گاو را از شهر خودت انتخاب کن.

                               زن از دیدگاه فلاسفه:

لامارتین: قلب زن پرتگاهی است هولناک که عمق آنرا نمیتوان حدس زد.
 ارنست همینگوی: زن ها جنگ را شروع میکنند و مردها آنرا ادامه میدهند.
ویکتور هوگو: لبخند زن در دو موقع آسمانی و فرشته مانند است: یکی هنگامی که برای اولین بار با لبخند به معشوقش میگوید دوستت دارم و دیگر هنگامی که برای اولین بار به روی کودک نوزادش لبخند میزند.
سعدی: عقل در دست نفس چنان گرفتار است که مرد در دست زن گریز رای.  
ناشناس: زن تنها حریفی است که پس از شکست مطالبه خسارت و غرامت میکند 
آلفونس کار: دو زن هرگز با هم دوستی و محبت نمیورزند مگر بخاطر توطئه بر علیه زن سوم.
برنارد شاو: زن زشت در دنیا وجود ندارد، فقط برخی زنان هستند که نمیتوانند زیبایی خود را جلوه دهند.
 میلتون: زن زیباترین و باارزشترین تحفه آسمانی است.
شللی: بهتر است برده شیطان باشید تا غلام یک زن. 
کنفسیوس: هر چیزی که در زندگی من یافت میشود نتیجه صمیمیت و همکاری زن من است. 
ناشناس: با زنی ازدواج کنید که اگر مرد بود بهترین دوست شما میشد.
برنارد شاو: مردها را شجاعت به جلو میراند و زنها را حسادت.
چارلی چاپلین: همسرم مرا به سوی موفقیت رهبری کرد. 
اسکارویلد: زنها مارا )مردها را) جستجو میکنند که آنها را درک کنیم نه آنها را دوست بداریم.
شللی: در زندگیم دو بار زانو زدم یکبار برای آفریدگارم و یکبار برای محبوبم.
ناپلئون: یک زن قشنگ و نیکو صورت در نظر زیباست، ولی یک زن خوب و نیکو سیرت در قلب انسان جای دارد.
ویتوریو دیسکا: وقتی زنی از زیبایی زن دیگری تعریف میکند، حتما در زشتی آن شک ندارد

اگه جسارتی شد می بخشید خلاصه

چرا گرفته دلت مثل اینکه تنهایی
                                       و چقدر هم تنها

خیال می کنم دچار آن رگ تنهای رنگها هستی
                                                 دچار یعنی عاشق

و فکر کن که چه تنهاست
                      اگر که ماهی کوچک
                              دچار آبی دریای بی کران باشد

۷ هفت ۷

نمی دونم چقدر به قدرت جادویی اعداد اعتقاد دارید. اما من تا کمتر از 4 ماه دیگه وارد هفتمین هزاره‌ی زندگیم می شم (البته بر حسب روز ) امروز 68۸۹ روز زندگیم بود و حدودا می شه گفت که 68۸۹بار صبح از خواب بیدار شدم و 68۸۸ بار شبها خوابیدم . معمولا می گن عدد 7 خوش اقبالی و خوش شانسی می یاره و در زندگیمون زیاد با عدد 7 برخورد می کنیم . مثل : هفت روز هفته ، هفت سین سفره‌ی هفت سین ، آغاز مدرسه رفتن در هفت سالگی و عجایب هفتگانه و ... . با اینهمه من زیاد به این موضوع اعتقاد ندارم و فکر می کنم (فعلا اینطوریه) که در مورد 7 یه کم زیاده روی شده و در مورد 13 یه مقدار کم لطفی . به هر حال تا 1۰0 روز دیگه من هفت هزارمین روز زندگیم رو پشت سر خواهم گذاشت (البته اگه زنده باشم) و امیدوارم با پیش بینی هایی که شده و با تلاشی که می کنم بتونم در رشته‌ی مورد علاقه ام در دانشگاه ادامه تحصیل بدم و به این ترتیب هفتمین هزار‌ه‌ی عمرم رو با تحقق یافتن یکی از بزرگترین آرزوهام شروع کنم و این موضوع بتونه منو قانع کنه که عدد 7 خوش یمنه .! فکر می کنین این اتفاق بیفته و من قانع بشم ؟

ما تا اومدیم اینجا شروع به نوشتن بکنیم زد و این بلاگ اسکای مامانی بسته شد ولی من که از رو نمی رم که